Fysioterapia – Forever Fysio

Fysioterapia

Varaa aika »

Fysioterapiassa tavoitteena on selvittää asiakkaan oireen syy. Käymme asiakkaan kanssa läpi mikä oireen aiheuttaa ja kuinka voimme nopeuttaa ongelman korjaantumista fysioterapeuttisia menetelmiä hyödyntäen. Olemme kouluttautuneet tunnistamaan hallitsematonta liikettä ja liikehäiriöitä. Käytämme tutkimisessa toiminnallisia testejä selvittääksemme oireita aiheuttavan liikesuunnan ja ne lihakset, joiden toimintaa täytyy aktivoida tai puolestaan rauhoittaa. Usein ongelman ja oireen poistumista saadaan nopeutettua manuaalisten tekniikoiden avulla. Pysyvämpiin tuloksiin pääsemme yhdistelemällä manuaalista terapiaa, liikkeen kontrollin harjoitteita ja lisäämällä ihmisen tietoisuutta.

Haastattelun merkitys on suuri, sen avulla selvitämme kipumekanismin ja luomme asiakkaan kanssa yhdessä tavoitteet ja suunnitelman fysioterapialle. Meille on tärkeää fysioterapiakäynnin yhteydessä kertoa asiakkaalle mikä toiminta on ongelman kannalta haitallista ja mikä puolestaan vie asiaa eteenpäin. Asiakkaan oma tietoisuus ongelmasta ja keinoista, joilla voi itse vaikuttaa ongelman pysyvämpään hallintaan, on meidän tavoitteenamme jokaisen käynnin yhteydessä.

Meille voit tulla fysioterapialähetteellä tai ilman. Me teemme hyvää yhteistyötä ja kommunikoimme säännöllisesti Fustra-ohjaajien kanssa saadaksemme asiakkaillemme tuloksia, jotka pysyvät pitkään.

service-1
Fysioterapia

Haluatko lisätietoa fysioterapiasta?

Täytä lomake, niin saat lisätietoa palvelusta.